• Zwroty i reklamacje

Zwrot (odstąpienie od umowy)

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem.

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila kontakt@lumeepets.pl Możesz użyć w tym celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się w zakładce tutaj.

Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci wartość towarów. Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa zwracający.

Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany.

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

Jak zwrócić produkt?


1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj: Formularz zwrotu/reklamacji  
2. Wyślij do Nas wiadomość informacyjną na adres e-mail: kontakt@lumeepets.pl o chęci zwrotu/wymiany produktu z dołączonym skanem formularza zwrotu
3. Spakuj i zabezpiecz i zwracany produkt tak, aby nie uszkodził się podczas transportu. Produkt nie może być używany i musi zawierać oryginalne opakowanie i wszelkie dołączone do opakowania akcesoria.
  • do zwracanego towaru musisz dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu;
  • koszt odesłania produktu pokrywa kupujący/zwracający;
  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem.

4. Wyślij paczkę na adres:
FHU BULDOŻEK Natalia Kwapniewska
al. Jana Pawła II 3 
33-100 Tarnów

5. 
Zrealizowane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie przesyłki.

Przypominamy, że:

  • Zwracane smycze automatyczne LED nie mogą wykazywać żadnych śladów użytkowania, takich jak: uszkodzenia mechaniczne, problemy z włączaniem produktu, zarysowania, plamy, lub inne zmiany w stanie produktu.
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany produktu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, wykraczające poza podstawowe zapoznanie się z produktem.
  • Należy zwrócić wszystkie elementy, które były w zestawie, włącznie z kablem do ładowania i instrukcją obsługi.
 
Procedura reklamacji

Każdą reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem kontakt@lumeepets.pl lub telefonicznie pod numerem: 792087421. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego konta w Sklepie lub poprzez e-mail, a jeżeli te dane nie będą nam znane - pisemnie.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoja korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Ci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Możesz zamiast zaproponowanego przez nas sposobu usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie będzie niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

W przypadku produktów, na które my jako producent lub dystrybutor udzieliliśmy gwarancji, możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej przez nas gwarancji - w tym wypadku reklamację będziesz składał bezpośrednio u nas (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sklep nie będzie pełnił roli pośrednika w przekazywaniu reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?

1. W pierwszej kolejności prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail: kontakt@lumeepets.pl, informując nas o chęci reklamacji produktu. Prosimy dołączyć do wiadomości zdjęcia ewentualnych wad produktu.
2. Po otrzymaniu reklamacji rozpatrzymy ją i postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie.
3. W przypadku konieczności zwrotu towaru z tytułu reklamacji, prosimy o wcześniejsze uzgodnienie. Następnie pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który należy dołączyć do paczki z produktem.
4. Przygotuj produkty do zwrotu, upewniając się, że są zapakowane w oryginalne pudełko i posiadają dołączone akcesoria jak np. kabel ładowania, instrukcja. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. 
5. Do paczki z zwracanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
6. Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.