Witajcie w świecie Lumee Pets! 🌟 DARMOWA DOSTAWA INPOST PACZKOMATY DO KOŃCA CZERWCA!
-
Najczęściej zadawane pytania
1. Jaki jest okres gwarancji na produkty w Waszym sklepie?
Okres gwarancji wynosi 2 lata od zakupu towaru. Gwarancja w przypadku automatycznych smyczy LED obejmuje działanie wyłącznie mechanizmu produktu. Nieodpowiednie użytkowanie produktu, między innymi zbyt częste rozładowywanie smyczy może prowadzić do uszkodzenia światła LED lub latarki.
W razie zaistnienia problemu prosimy najpierw o kontakt z Nami.
Aby uniknąć powyższej sytuacji zalecamy:
- Stosowanie się do naszych zaleceń, czyli ładowanie produktu w momencie zaświecenia się czerwonego światła LED.
- Zamykanie portu ładowania w celu uniknięcia przedostania się wody do wnętrza urządzenia.
SKLEP NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA USZKODZENIE SMYCZY W PRZYPADKU NIEPRAWIDŁOWEGO UŻYTKOWANIA I NIE STOSOWANIA SIĘ DO ZALECEŃ PRODUCENTA, PRZEGRYZIENIA TAŚMY PRZEZ PSA LUB W SYTUACJI GDY SMYCZ SPADNIE I ULEGNIE USZKODZENIU.
2. Czy smycz automatyczna LED jest wodoodporna?
Nie, nasze smycze automatyczne LED nie są wodoodporne. Należy uważać, aby nie zamoczyć portu ładowania i zawsze go zamykać, zwłaszcza gdy na zewnątrz pada deszcz.
3. Do jakiej wagi psa można używać Waszych smyczy LED?
Smycze automatyczne LED są odpowiednie dla psów poniżej 40kg.
4. Czy produkty oferowane w sklepie posiadają certyfikaty jakości?
Tak, nasze produkty posiadają certyfikaty jakości zgodnie z wymaganiami EU. Nasze produkty posiadają certyfikaty: CE, FCC, ROHS.
Nasze smycze automatyczne LED zostały wyprodukowane i złożone przy użyciu profesjonalnych narzędzi i technik.
5. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki były realizowane w ciągu 24h od złożenia zamówienia.
6. Jak długo trzyma naładowana bateria w smyczach automatycznych LED?
Bateria trzyma około 3-4 godziny na pełnym naładowaniu.
7. Ile wynosi czas ładowania smyczy automatycznej LED?
Pełny czas ładowania wynosi około 100 min.
8. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w razie pytań lub problemów?
W razie pytań, prosimy kontaktować się drogą mailową: kontakt@lumeepets.pl lub drogą telefoniczną: 792087421.
9. Czy jesteście otwarci na współpracę hurtową?
Tak, wszystkie informacje znajdują się w zakładce "Współpraca HURTOWA".
Okres gwarancji wynosi 2 lata od zakupu towaru. Gwarancja w przypadku automatycznych smyczy LED obejmuje działanie wyłącznie mechanizmu produktu. Nieodpowiednie użytkowanie produktu, między innymi zbyt częste rozładowywanie smyczy może prowadzić do uszkodzenia światła LED lub latarki.
W razie zaistnienia problemu prosimy najpierw o kontakt z Nami.
Aby uniknąć powyższej sytuacji zalecamy:
- Stosowanie się do naszych zaleceń, czyli ładowanie produktu w momencie zaświecenia się czerwonego światła LED.
- Zamykanie portu ładowania w celu uniknięcia przedostania się wody do wnętrza urządzenia.
SKLEP NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA USZKODZENIE SMYCZY W PRZYPADKU NIEPRAWIDŁOWEGO UŻYTKOWANIA I NIE STOSOWANIA SIĘ DO ZALECEŃ PRODUCENTA, PRZEGRYZIENIA TAŚMY PRZEZ PSA LUB W SYTUACJI GDY SMYCZ SPADNIE I ULEGNIE USZKODZENIU.
2. Czy smycz automatyczna LED jest wodoodporna?
Nie, nasze smycze automatyczne LED nie są wodoodporne. Należy uważać, aby nie zamoczyć portu ładowania i zawsze go zamykać, zwłaszcza gdy na zewnątrz pada deszcz.
3. Do jakiej wagi psa można używać Waszych smyczy LED?
Smycze automatyczne LED są odpowiednie dla psów poniżej 40kg.
4. Czy produkty oferowane w sklepie posiadają certyfikaty jakości?
Tak, nasze produkty posiadają certyfikaty jakości zgodnie z wymaganiami EU. Nasze produkty posiadają certyfikaty: CE, FCC, ROHS.
Nasze smycze automatyczne LED zostały wyprodukowane i złożone przy użyciu profesjonalnych narzędzi i technik.
5. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki były realizowane w ciągu 24h od złożenia zamówienia.
6. Jak długo trzyma naładowana bateria w smyczach automatycznych LED?
Bateria trzyma około 3-4 godziny na pełnym naładowaniu.
7. Ile wynosi czas ładowania smyczy automatycznej LED?
Pełny czas ładowania wynosi około 100 min.
8. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w razie pytań lub problemów?
W razie pytań, prosimy kontaktować się drogą mailową: kontakt@lumeepets.pl lub drogą telefoniczną: 792087421.
9. Czy jesteście otwarci na współpracę hurtową?
Tak, wszystkie informacje znajdują się w zakładce "Współpraca HURTOWA".